NATURALICIOUS - Analyst.gr - Οικονομικές ειδήσεις, Γεωοικονομικές αναλύσεις, Πολιτική, Αγορές
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

NATURALICIOUS

Email this page.
Print Friendly

.

.


.

Είμαστε το μέλλον στην υγιεινή διατροφή υψηλής τεχνολογίας, η οποία χαρίζει φυσική δύναμη και μοναδική ομορφιά σε όλες τις ηλικίες – ενώ σχεδιάζουμε να κατακτήσουμε την πρώτη θέση στον πλανήτη, στα τρόφιμα και ποτά του κλάδου μας.

.

Αθήνα 04.11.2016 – Δελτίο Τύπου: Ο πολυεθνικός όμιλος «NATURALICIOUS HOLDING B.V.» είναι μία κοινή επιχείρηση (Joint Venture) των παρακάτω εταιρειών:

(α) Κατά 38,21% της ολλανδικής εταιρείας υψηλής τεχνολογίας τροφίμων και ποτών «NL Life Sciences B.V.» που απασχολεί 127 εξειδικευμένους επιστήμονες στον τομέα της 100% φυσικής διατροφής, με τις σύγχρονες «Hi Tech» μεθόδους. Συνιδρυτής της εταιρείας είναι η πολύ γνωστή Ολλανδή επιχειρηματίας κυρία Nina Storm, η οποία έχει στο ενεργητικό της μεγάλες επιτυχίες στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας – έχοντας φτάσει στο παρελθόν τη χρηματιστηριακή αξία μίας από τις πολλές επιχειρήσεις της στα 12 δις €.

(β) Κατά 38,21% της ισπανικής «AMC Group», ενός ταχέως αναπτυσσόμενου διατροφικού ομίλου με ετήσιο τζίρο 1,1 δις € το 2015, ο οποίος ιδρύθηκε το 1931 και διαθέτει σήμερα 3.650 εκτάρια ιδιόκτητες γεωργικές εκτάσεις εσπεριδοειδών σε ολόκληρη την Ισπανία, στο Ισραήλ, στις Η.Π.Α., στη Ν. Αφρική και στη Χιλή – απασχολώντας περί τους 8.000 εργαζομένους, 45 επιστήμονες γεωπόνους και 3.000 ανεξάρτητους καλλιεργητές.

Η AMC διαθέτει επί πλέον 400 εκτάρια για άλλα φρούτα, κυρίως για σταφύλια χωρίς κουκούτσι, δικά της κέντρα αναπαραγωγής και ανάπτυξης για νέες ποικιλίες λαχανικών, κέντρα διανομής και συσκευασίας φρέσκων φρούτων/λαχανικών στην Ισπανία, στη Γαλλία, στη Μ. Βρετανία, στην Ολλανδία, στις Η.Π.Α., στο Περού, στη Χιλή, στο Ισραήλ, στην Κένυα και στη Ν. Αφρική, μονάδες παραγωγής και αποχυμωτές με ιδιόκτητη εταιρική τεχνολογία στην Ισπανία, στην Κόστα Ρίκα και στη Γερμανία, εργοστάσια εμφιάλωσης στην Ισπανία και στην Ολλανδία, καθώς επίσης ιδιόκτητα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης νέων προϊόντων για τις κορυφαίες ευρωπαϊκές αλυσίδες λιανικής. Τέλος, εταιρείες και θυγατρικές στη Μ. Βρετανία, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στις Η.Π.Α., στον Καναδά, στην Κίνα και στο Ντουμπάι – με το εργοστάσιο παραγωγής της στην Ολλανδία να έχει έκταση 25.000 τμ., ενώ σχεδιάζεται ο διπλασιασμός του.

(γ)  Κατά 8,57% της εταιρείας συμμετοχών «Apollo Investments CV (NL)», η οποία απλά επενδύει στο μέλλον της επιχείρησης.

(δ)  Κατά 15,00% του επενδυτικού κεφαλαίου «Efficiency Investment Fund SPC», με έδρα τα νησιά Cayman.

Η υψηλή τεχνολογία παραγωγής

Στην Ισπανία (Murcia), το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της AMC έχει έκταση 100.000 τμ., όπου συστεγάζεται η παραγωγή των ολόφρεσκων χυμών NATURALICIOUS – χυμοί που προέρχονται από φρέσκα στυμμένα φρούτα, με την πρωτοποριακή τεχνολογία «HPP» (υπερυψηλή πίεση) της «NL Life Sciences» που έχει τη δυνατότητα να τα διατηρεί για 40 ημέρες, χωρίς συντηρητικά και χωρίς να χάνονται καθόλου τα θρεπτικά τους συστατικά, η γεύση και το χρώμα τους.

Η τεχνολογία αυτή ήδη εξελίσσεται σε μία επόμενη, αποκλειστική πατέντα της «NL Life Sciences», η οποία ονομάζεται «PEF 2.0» – μία νέα τεχνολογία που χρησιμοποιεί αφενός μεν την «HPP», η οποία σκοτώνει μέσω της ψύξης όλους τους παθογόνους οργανισμούς διατηρώντας ανέπαφα όλα τα θρεπτικά συστατικά και τα ένζυμα, αφετέρου μία πρόσθετη διαδικασία που έχει την εντυπωσιακή ιδιότητα να ενισχύει τις φυσικές γεύσεις.

Η τεχνολογική επεξεργασία «PEF 2.0» επιτρέπει επί πλέον στη NATURALICIOUS να έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για τα προϊόντα της (θα υπερβεί σύντομα τις 55 ημέρες), σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές κόστους και πώλησης, επειδή χρειάζονται λιγότεροι εργαζόμενοι στην παραγωγή, καθώς επίσης πολύ πιο οικονομικό περιβάλλον – αφού, σε αντίθεση με την «HPP», δεν απαιτεί ακριβούς κλιματισμένους (ψυχρούς) χώρους εργασίας.

Οι στρατηγικοί συνεργάτες

Οι βασικοί στρατηγικοί συνεργάτες του πολυεθνικού ομίλου «NATURALICIOUS HOLDING B.V.», στους οποίους συμμετέχει έμμεσα η κυρία Nina Storm, είναι οι εξής:

(α) η «TOP B.Vπου εξειδικεύεται στην πρακτική χρήση των νεωτεριστικών μεθόδων και στις νέες τεχνολογίες

(β) η «Cool Wave Processing», η οποία είναι ο προγραμματιστής έργου (Developer) και κατασκευαστής του εξοπλισμού του παλμικού ηλεκτρικού πεδίου (Pulse Electric Power / PEF 2.0), το οποίο σκοτώνει όλα τα βακτήρια και τη μούχλα στα υγρά τρόφιμα και ποτά και

(γ) η «Phytonex», η οποία παράγει φυσικά εκχυλίσματα, χωρίς τη χρήση της χημικής τεχνολογίας.

Οι θυγατρικές του ομίλου  

Οι 100% θυγατρικές εταιρείες τώρα του πολυεθνικού ομίλου «NATURALICIOUS HOLDING B.V.» είναι οι εξής:

(α)  Η «NL Juices Retail B.V, η οποία είναι υπεύθυνη για τις πωλήσεις των προϊόντων της NATURALICIOUS μέσω ιδιόκτητων καταστημάτων, καταστημάτων σε Σ/Μ (shop in a shop), καταστημάτων σε γραφεία (shop in office) κλπ.

(β)  Η «Hitech Juices B.V, η οποία είναι υπεύθυνη για το marketing των επωνύμων χυμών υψηλής πίεσης σε καταστήματα λιανικής και Σουπερ Μάρκετ της Ολλανδίας. Η εταιρεία έχει σύμβαση marketing και διανομής με την AMC, έτσι ώστε να μπορεί να προωθεί καλύτερα τα προϊόντα NATURALICIOUS στους υφισταμένους πελάτες της AMC.

(γΗ «NL Juices Online B.V.» (e-Commerce), η οποία είναι υπεύθυνη για τις διαδικτυακές πωλήσεις στην Ολλανδία, έχοντας μία ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα πολύ υψηλών προδιαγραφών.

(δΗ «NFF Trading B.V.» (εφοδιασμός), η οποία διατηρεί τα αποθέματα των προϊόντων, πουλώντας τα στις άλλες εταιρείες σε τιμές κόστους.

(ε) Η «YooMoo Group Holdings Ltd, UK» με τρεις δικές της 100% θυγατρικές στη Μ. Βρετανία, μεταξύ των οποίων για καταστήματα Franchising. Η εταιρεία ξεκίνησε το 2009 στη Μ. Βρετανία και εξαγοράσθηκε από τον όμιλο το 2014. Πουλάει παγωμένο γιαούρτι, έχοντας τρία καταστήματα στο Λονδίνο.

(στ) Η «Rest of Europe B.V, η οποία είναι υπεύθυνη για τις διεθνείς αγορές. Σε αυτήν υπάγεται η θυγατρική «NATURALICIOUS UK» (Μ. Βρετανίας), ενώ στη μητρική υπάγεται η ανεξάρτητη «Future Nutrition B.V.», αποκλειστική αντιπρόσωπος διανομής για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια.

Ειδικά όσον αφορά την Ελλάδα, είναι στα σχέδια της μητρικής η ίδρυση μονάδας παραγωγής για τη νότια και ανατολική Ευρώπη, όπως η ισπανική για τη βόρεια και κεντρική – έχοντας την άποψη πως η ποιότητα των ελληνικών φρούτων και λαχανικών εγγυάται ακόμη καλύτερα προϊόντα. Ως εκ τούτου, δεν θα πρόκειται στο μέλλον για ένα εισαγόμενο προϊόν αλλά για ένα καθαρά ελληνικό, με τη χρήση της ολλανδικής υψηλής τεχνολογίας – γεγονός που θα βοηθήσει σημαντικά την Ελλάδα, μέσω της επένδυσης που θα διενεργηθεί.

Η αγορά

(α)  Η αγορά χυμών στην Ολλανδία υπολογίζεται στα 650 εκ. € το 2016 ή στα 590 εκ. λίτρα – οπότε η μέση τιμή ανά λίτρο είναι της τάξης του 1,10 €, ενώ η  ετήσια κατανάλωση ανά άτομο ανέρχεται στα 35 λίτρα. Από τα 650 εκ. € συνολικές πωλήσεις, τα 590 εκ. € αφορούν τη λιανική (Σ/Μ), ενώ μόλις τα 60 εκ. € τα υπόλοιπα κανάλια. Από αυτά, οι 100% φυσικοί χυμοί υπολογίζονται πως έχουν ετήσιο τζίρο 250 εκ. € (38,5%), με μία συνεχώς αυξητική τάση. Για σύγκριση, η αμερικανική αγορά που θεωρείται ηγέτιδα στον κλάδο, πλησιάζει τον ετήσιο τζίρο των 24 δις $ το 2016.

(β)  Η συνολική αγορά χυμών στη Μ. Βρετανία υπολογίζεται συνολικά στα 4.700 εκ. στερλίνες (4,7 δις), με τους εξειδικευμένους να είναι της τάξης του 1.860 εκ. στερλίνες. Με βάση τις στατιστικές, το 78% των ενηλίκων στη Βρετανία πίνουν 100% χυμούς φρούτων.

(γ)  Η συνολική αγορά των χυμών στην Ελλάδα, σε αξία ετησίως, εκτιμήθηκε το 2014 στα 230 εκ. € – εκ των οποίων τα 55 εκ. € περίπου, ήτοι το 24%, αφορούσε τους φρέσκους χυμούς ψυγείου (πηγή). Από αυτούς, το 62% πουλήθηκαν από τη ζεστή αγορά (ΣΜ), ενώ το υπόλοιπο 38% από την κρύα. Το 55% των πωλήσεων των Σ/Μ δε αφορούσε την Αττική.

Σύμφωνα τώρα με μία άλλη μελέτη (πηγή), η αγορά των χυμών στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στα 210 εκ. € το 2014, από 300 εκ. € το 2009 – ή στα 173 εκ. λίτρα, από 235 εκ. λίτρα το 2009, με τις εξής διαδοχικές μειώσεις: -10,6% το 2010, -8,6% το 2011, -5,2% το 2012, -3,8% το 2013 και -1,1% το 2014, ενώ έκτοτε έχει πια σταθεροποιηθεί. Επί πλέον, από τον τομέα των χυμών, το 75% των πωλήσεων αφορά τους 100% φυσικούς χυμούς, ενώ το 25% τα νέκταρ και τα «φρούτο-ποτά».

Υφιστάμενα Προϊόντα

Οι πλέον διατροφικοί, εξαιρετικής γεύσης και ψυχρής πίεσης 100% φυσικοί χυμοί στον πλανήτη, με τη βοήθεια της υπερσύγχρονης τεχνολογίας HPP / PEF 2.0, η οποία καθιστά δυνατή την φροντίδα των καταναλωτών με προϊόντα υψηλής ποιότητας και πλήρους διατροφικής αξίας, στις σωστές τιμές πώλησης, συμπεριλαμβάνουν δύο βασικές σειρές:

(α)  Original Line: Πρόκειται για τους εξής 7 χυμούς τεσσάρων και παραπάνω ποικιλιών φρούτων: (1)  BERRYLICIOUS (μήλο, μυρτιλό, φράουλα, μπανάνα, σμέουρα)  (2)  BEET THE BLUES (μπανάνα, παντζάρι, μήλο, φράουλα, σμέουρα)  (3)  FOUNTAIN OF YOUTH (καρότο, μάνγκο, φρούτα του πάθους, κουρκουμάς)  (4)  THE CLEAN (μήλο, παντζάρι, καρότο, σπανάκι, σέλινο, λεμόνι)  (5)  PEARLFECTION (αχλάδι, μήλο, κεράσι acerola)  (6)  WHEY COOL (μήλο, σμέουρα, παντζάρι, φράουλα, πρωτεΐνη ορού γάλακτος)  (7)  SPICY GREENS (μήλο, αγγούρι, σπανάκι, λαχανίδα, σέλινο, αχλάδι, λάιμ, μέντα, τζίντζερ).

(β)  Smart Line:  Πρόκειται για τους εξής 4 χυμούς τριών και παραπάνω ποικιλιών φρούτων: (1)  POWER PLANT (μήλο, σπανάκι, λαχανίδα, μάραθο, αγγούρι, λάιμ, κολίανδρο – για αποτοξίνωση και ενυδάτωση)  (2)  THE FORCE (μήλο, παντζάρι, καρότο, μυρτιλό, αγγούρι, ασερόλα, λεμόνι, τζίντζερ – αντιοξειδωτικό, για αντοχή και ενέργεια)  (3)  COCO BEACH (νερό καρύδας, μάνγκο, φρούτα του πάθους – ηλεκτρολύτες και ενυδάτωση)  (4)  DRUNK IN LOVE (καρπούζι, ανανάς, λάϊμ – για δροσιά και ενέργεια).

Οφείλει πάντως να σημειωθεί εδώ πως δεν συντηρούμε όλους αυτούς τους χυμούς, όπως οι περισσότεροι παραγωγοί,  αλλά απλά τους διατηρούμε όπως ακριβώς την πρώτη στιγμή που στύβονται – αφού μετά από πολλές έρευνες, κόπο και χρήματα, έχουμε ανακαλύψει τη σωστή μέθοδο για να το επιτύχουμε.

Προφίλ καταναλωτών, διαφήμιση και πωλήσεις           

Το βασικό προφίλ των καταναλωτών μας στην Ελλάδα είναι ηλικίας μεταξύ 25 και 55 ετών, άνδρες και γυναίκες της μεσαίας και ανώτατης εισοδηματικής τάξης. Πρόκειται κυρίως για μορφωμένους ανθρώπους, επαγγελματικά ανεξάρτητους, οπαδούς της ψηφιακής τεχνολογίας, διαμορφωτές άποψης, νεωτεριστές, καλά ενημερωμένους, αθλητικούς και φανατικούς θιασώτες της υγιεινής διατροφής.

Για να τους συναντήσουμε προγραμματίζουμε, μαζί με την τοποθέτηση των προϊόντων μας στα ράφια των Σ/Μ, στις καφετέριες, στα γυμναστήρια, στα ξενοδοχεία, στα μπαρ, στα περίπτερα κοκ. που ήδη δρομολογείται, μία ευρύτατη διαφημιστική καμπάνια στα παραδοσιακά ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα μέσα), καθώς επίσης στα ψηφιακά ΜΜΕ (μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικά έντυπα, ιστοσελίδες, μηχανές αναζήτησης κλπ.) – οργανώνοντας παράλληλα εκδηλώσεις (Events) και βοηθώντας τις πωλήσεις με δικά μας άτομα επί τόπου (Point of sales). Στα βασικότερα σημεία πώλησης τοποθετούμε δικά μας ψυγεία, ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών μας – έτσι ώστε να εξασφαλίζουν τα προϊόντα μας την επώνυμη θέση που τους αξίζει.

Η  NATURALICIOUS σύναψε πρόσφατα μία πενταετή συμφωνία συνεργασίας με έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς και διακινητές χυμών της Ολλανδίας (Vrumona, θυγατρική της Heineken Ολλανδίας, 400 εργαζόμενοι) – με κύριο στόχο την τοποθέτηση της σε όλα τα Σ/Μ της χώρας (πηγή). Εκτός αυτού ξεκίνησε ήδη η τοποθέτηση της σειράς «Smart Line» στα Σ/Μ της μεγάλης αλυσίδας Albert Heijn που ανήκει στην ολλανδική Ahold και στη βελγική Delhaize – με καταστήματα στην Ολλανδία, στο Βέλγιο, στη Γερμανία και στο Curacao.

Παράλληλα διευρύνεται συνεχώς το δίκτυο στη Μ. Βρετανία, μετά την ίδρυση θυγατρικής – γνωρίζοντας πως το προϊόν μας είναι το μέλλον στον κλάδο των χυμών, αφού είναι το μοναδικό που διατηρεί αναλλοίωτη την εξαιρετικά ποιοτική φρεσκάδα του, όπως ακριβώς την πρώτη στιγμή που στύβονται τα φρούτα ή τα λαχανικά που περιέχει.

Νέα προϊόντα

Στα σχέδια της NATURALICIOUS είναι εν πρώτοις περισσότερα ενισχυτικά προϊόντα (boosters and super foods) για τους φυσικούς χυμούς της, με διάφορους στόχους – όπως είναι η ομορφιά, η ηλιακή προστασία, η διανοητική ικανότητα, ο έλεγχος του πάχους, η χαλάρωση, η ανανέωση του δέρματος και των ιστών, η παροχή βιταμινών κοκ.

Επίσης τα υγιεινά πρόχειρα φαγητά (snacks), για τα οποία υπάρχουν ήδη έτοιμες συνταγές δικής της αποκλειστικότητας, οι βιολογικές «μπουκιές» (Bio bite), οι ακατέργαστες μπάρες σοκολάτας, οι «σκόνες» πρωτεΐνης φρούτων και λαχανικών για καθημερινή χρήση σε συσκευασίες από 5 έως 50 γραμμάρια,  οι ενισχυτικές κάψουλες, τα οργανικά γλυκά ρυζιού, η βιολογική ξηρή τροφή, τα αποξηραμένα φρούτα και λαχανικά σε τσιπς, οι οργανικές έτοιμες σούπες, οι μπάρες μούσλι, τα «μπαστούνια» ρυζιού, καθώς επίσης ακόμη περισσότερα είδη υγιεινής διατροφής από όλο τον κόσμο.

Καταστήματα

Η NATURALICIOUS σχεδιάζει, μέσω της ειδικής θυγατρικής της, να ανοίξει 4 δικά της καταστήματα εντός του 2016 (ήδη λειτουργεί ένα στο Άμστερνταμ), 11 το 2017, 16 το 2018 και 20 το 2019 – με υπολογιζόμενο κόστος ανά κατάστημα τα 150.000 €.

Σχεδιάζει επίσης 25 καταστήματα εντός Σ/Μ (shop in a shop) για το 2017, 31 για το 2018 και 39 για το 2019 – το κόστος τω οποίων θα είναι φυσικά πολύ χαμηλότερο. Τέλος office «shops» σε εταιρείες (καντίνες), σχολεία κοκ. (facebook link).

Η FUTURE NUTRITION

Η NATURALICIOUS ήταν χρυσός χορηγός του Mykonos Run στην Ελλάδα, μέσω της FUTURE NUTRITION (διεύθυνση επικοινωνίας: Αδριανού 45, 194 00 Κορωπί, Τηλέφωνο: 210 – 66 27 711, E-Mail:ap@futurenutrition.eu) – η οποία έχει λάβει μέρος σε δύο εκθέσεις εξειδικευμένες για γυμναστήρια στην Αθήνα.

Τα προϊόντα της NATURALICIOUS προωθούνται ήδη με μεγάλη επιτυχία από τη FUTURE NUTRITION στην Ελλάδα, αφού σύντομα η σειρά «Smart Line» θα υπάρχει σε τρία μεγάλα ελληνικά Σούπερ Μάρκετ – ενώ η εξειδικευμένη για καφετέριες, μπαρ, ξενοδοχεία, ινστιτούτα αισθητικής, γυμναστήρια, λοιπούς χώρους μαζικής εστίασης κοκ. «Original Line» θα υπάρχει άμεσα σε μία σειρά μεγάλων χονδρεμπόρων σε ολόκληρη την Ελλάδα και στην Κύπρο.

Πηγή: Ενημερωτικό NATURALICIOUS

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Analyst Team

Analyst Team

Συμφωνείτε ή διαφωνείτε; Συντάξτε την άποψή σας

Απόψεις και σχόλια

/* ]]> */