Η αγορά των χυμών στην Ελλάδα - Analyst.gr - Οικονομικές ειδήσεις, Γεωοικονομικές αναλύσεις, Πολιτική, Αγορές
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Η αγορά των χυμών στην Ελλάδα

Email this page.
Print Friendly

Η αγορά των χυμών στην Ελλάδα

Η FUTURE NUTRITION  διαθέτει στην «premium» ελληνική αγορά τα πρωτοποριακά προϊόντα (Hi Tech Juices) της NATURALICIOUS, τα οποία είναι ότι πιο υγιεινό και καθαρό προσφέρεται σήμερα στον τομέα των χυμών σε πολλές διαφορετικές «προσμίξεις» και γεύσεις, τις οποίες καθιστά εφικτή η παραγωγός εταιρεία AMC Juices S.L. που έχει ιδιόκτητες τεράστιες εκτάσεις καλλιεργήσιμης γης σε πολλές διαφορετικές χώρες του πλανήτη.

.

.

Μία από τις πιο σημαντικές κατηγορίες στον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών είναι η αγορά των χυμών – η εξέλιξη της οποίας ακολουθεί την τάση της σύγχρονης υγιεινής διατροφής, στην οποία δίνεται ιδιαίτερη σημασία από τους σημερινούς καταναλωτές. Βέβαια, η κρίση στην οποία έχει βυθιστεί η Ελλάδα, δύο από τα κυριότερα αποτελέσματα της οποίας είναι η μεγάλη μείωση του διαθεσίμου εισοδήματος, καθώς επίσης η πλήρης φτωχοποίηση μίας μεγάλης μερίδας του (ανέργου) πληθυσμού, έχει επηρεάσει αρκετά την αγορά των χυμών – αφού το θέμα της υγιεινής διατροφής έχει πάψει πια να είναι πρωτεύον, όσον αφορά ένα σημαντικό αριθμό ελληνικών νοικοκυριών.

Περαιτέρω, η αγορά των συσκευασμένων χυμών χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες – υπενθυμίζοντας πως όταν κανείς αναφέρεται στη «ζεστή αγορά» εννοεί τα Σούπερ Μάρκετ, ενώ με την έννοια «κρύα αγορά» περιγράφει τους άλλους τόπους κατανάλωσης, όπως είναι τα εστιατόρια, τα μπαρ, οι καφετέριες κοκ. Οι κατηγορίες αυτές οι εξής:

(α)  Μικρής διάρκειας φρέσκοι χυμοί ψυγείου – οι πωλήσεις των οποίων αφορούν το 20% περίπου των συνολικών.

(β)  Μακράς διάρκειας φρέσκοι χυμοί ραφιού – με πωλήσεις της τάξης του 80% των συνολικών. Οι μεγαλύτερες πωλήσεις εδώ οφείλονται κυρίως στην τιμή τους, η οποία είναι αρκετά χαμηλότερη από αυτήν των φρέσκων.

Περαιτέρω, η συνολική αγορά των χυμών στην Ελλάδα, σε αξία ετησίως, εκτιμήθηκε το 2014 στα 230 εκ. € – εκ των οποίων τα 55 εκ. € περίπου, ήτοι το 24%, αφορούσε τους φρέσκους χυμούς ψυγείου. Από αυτούς, το 62% πουλήθηκαν από τη ζεστή αγορά (ΣΜ), ενώ το υπόλοιπο 38% από την κρύα. Το 55% των πωλήσεων των Σ/Μ δε αφορούσε την Αττική.

Σύμφωνα τώρα με μία άλλη μελέτη (πηγή), η αγορά των χυμών διαμορφώθηκε στα 210 εκ. € το 2014, από 300 εκ. € το 2009 – ή στα 173 εκ. λίτρα, από 235 εκ. λίτρα το 2009, με τις εξής διαδοχικές μειώσεις: -10,6% το 2010, -8,6% το 2011, -5,2% το 2012, -3,8% το 2013 και -1,1% το 2014, ενώ έκτοτε έχει πια σταθεροποιηθεί. Επί πλέον, από τον τομέα των χυμών, το 75% των πωλήσεων αφορά τους 100% φυσικούς χυμούς, ενώ το 25% τα νέκταρ και τα «φρουτοποτά».

Σημειώνουμε εδώ ότι, η «ζεστή αγορά» διεθνώς χαρακτηρίζεται ως «Future Consumption Market» ή FCM, επειδή αφορά την αγορά προϊόντων από καταστήματα τροφίμων για την κατανάλωση στο σπίτι – ενώ η «κρύα αγορά» λέγεται «Immediate Consumption Market» ή ICM, λόγω του ότι τα προϊόντα καταναλώνονται αμέσως (επί τόπου), στα καφέ, στους δρόμους, στους χώρους διασκέδασης κοκ.

Συνεχίζοντας, οι καθαροί φυσικοί χυμοί με 100% διατροφική αξία της NATURALICIOUS, την οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στα Βαλκάνια η FUTURE NUTRITION (δελτίο τύπου), δημιουργήθηκαν για να καλύψουν ένα μεγάλο κενό αγοράς – αφού η ολλανδική εταιρεία, με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας και των 127 επιστημόνων που απασχολεί, έχει καταφέρει να αυξήσει τη χρονική διάρκεια κατανάλωσης των 100% φυσικών χυμών της στις 40 ημέρες εντός ψυγείου από τις ελάχιστες των υπολοίπων φρέσκων, χωρίς να χαθεί απολύτως καμία θρεπτική ουσία, ούτε το άρωμα, ούτε να αλλοιωθεί η γεύση τους.

Ολοκληρώνοντας, η FUTURE NUTRITION διαθέτει στην «premium» ελληνική αγορά τα πρωτοποριακά προϊόντα (Hi Tech Juices) της NATURALICIOUS, τα οποία είναι ότι πιο υγιεινό και καθαρό προσφέρεται σήμερα στον τομέα των χυμών – ακόμη περισσότερο, σε πολλές διαφορετικές «προσμίξεις» και γεύσεις, τις οποίες καθιστά εφικτή η παραγωγός εταιρεία AMC Juices S.L. που έχει ιδιόκτητες τεράστιες εκτάσεις καλλιεργήσιμης γης σε πολλές διαφορετικές χώρες του πλανήτη. Τέλος, συμμετέχει ως χρυσός χορηγός στο «Mykonos Run», περισσότερες πληροφορίες για το οποίο βρίσκετε εδώ (LINK).

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Analyst Team

Analyst Team

Συμφωνείτε ή διαφωνείτε; Συντάξτε την άποψή σας

Απόψεις και σχόλια

/* ]]> */